Dyson DC37c Parquet oranje, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC37c Parquet oranje, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Esther 29-10-2016

paar maanden in gebruik

na jarenlang plezier gehad te hebben van de Dc19 weer voor Dyson gegaan, maar helaas niet tevreden.
de slang is van een zachter materiaal waardoor er een knik in komt tijdens het stofzuigen.
hij valt tijdens het stofzuigen regelmatig om.
het meubelborsteltje is nu al bijna aan vervangen toe, terwijl die bij de vorige werd geleverd het 7 jaar heeft uitgehouden, maar die was dan ook voorzien van stevigere haartjes.
Helaas passen de accessoires van de vorige niet op de nieuwe.
Voor mij geen Dyson meer!!

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • zakloos

Minpunten

• valt om tijdens het stofzuigen
  • slang is van slap materiaal waardoor hij knikt

wolfffre 11-01-2016

Als jongetje droomde ik over technische snufjes. Eén van deze was een Dyson stofzuiger. Afgelopen juni heb ik zo’n high tech machine aangeschaft. Ik ben heel blij met het design en de zuigkracht. Groot voordeel is dat opgezogen Lego eenvoudig terug gehaald kan worden bij het legen van de opvangbak. Het enige wat ik nog wens is dat de volgende Dyson stiller is.
Onder aan de streep is het een goede machine die ik zo weer zou kopen.

gerardleij 21-07-2015

Bevalt op alle punten uitstekend. Handig in gebruik en zuigt meer stof op dan andere stofzuigers die we gehad hebben. Eerder moeten aanschaffen.

riverdale 31-05-2015

sinds okt 2014 in bezit van deze stofzuiger
meerder geprobeerd zonder zak maar wij vonden het de kat in de zak
de prijs hield ons altijd een beetje tegen grote uitgave
maar in aug de uitslag gekregen van copd en pollen allergie en vele allergien meer ,toch de stap genomen om deze aan te schaffen puur ook voor de gezondheid
moet eerlijk bekennen dat wij nog nooit een betere stofzuiger hebben gehad
makkelijk schoon te houden
zeer handig in gebruik
filter snel te reinigen
kortom wij vinden dat je waar voor je geld hebt !!

joopverboom 30-05-2015

Onze eerste Dyson (DC05) gekocht in 1998, 1 x filters vernieuwd (deze zijn niet goedkoop) en enorm misbruikt bij allerlei grote verbouwingen! Het apparaat lijkt onverwoestbaar en is nu verhuisd naar de werkplaats!!!! Dat is de reden waarom wij voor onze woning weer voor stijl, betrouwbaarheid en enorm gebruiksgemak gaan!

MH1968 28-05-2015

Hele goede, stabiele zuigkracht. Pluspunt is ook dat er geen stofzuiger zak nodig is. Jammer is dat je alleen met de parket borstel echt overal onderdoor komt. Een nadeel is ook dat je met de stang lang niet overal (hoogte) bij komt, ook al gebruik je het hulpstuk. Ook kiepert de stofzuiger nogal eens om. Tot slot maakt hij best veel lawaai.

Bart en Thea 28-05-2015

We zijn nu een aantal maanden in bezit van deze Dyson. Wij ervaren de stofzuiger als zeer praktisch. Goede zuigkracht. Lekker lang snoer. Goed schoon te houden. Fijn lichtgewicht. Goede service bij problemen.

johan jonker 02-03-2015

De Dyson DC37c Parquet is er licht van gewicht, klein en compact in tegenstelling tot het model wat wij hiervoor hadden. Een goede verbetering dus in de innovatie van Dyson.

Ook is de zuigkracht van de machine veel sterker als een ander merk stofzuiger en kan je nu ook op het voetstuk "vloerzuigmond" de zuigkracht instellen. Het smalle mondstuk vinden wij minder prettig schoonmaken vanwege de flexibiliteit, daarentegen voldoet de grote "2 standen borstel" aan al onze verwachtingen. Ook zit er een zogeheten "trapzuigmondje" bij en die is ideaal om de trap mee schoon te zuigen.

Kortom, de DC37c Parquet is zijn geld zeker waar en uiteindelijk bespaar je onwijs veel geld op het feit dat je geen stofzakken meer hoeft aan te schaffen.

Bilgen 14-11-2014

Sindskort een gelukkige bezitster van deze Dyson dc37c.
Voorheen altijd een stofzuiger gebruikt met een zak.

Wat een fijne stofzuiger, hij is licht en zeer praktisch.
De zuigkracht is enorm, kattenharen en kruimels etc zijn in no time weg. Je kan makkelijk in ieder hoekje bij.
Door de handgreep is het zeer makkelijk om deze stgofzuiger te gebruiken.

Voor de marmeren en houten vloeren zit er een goed kopstuk bij. Hierdoor gaat het moeiteloos en voorkomt beschadigingen.

Kortom een zeer fijne stofzuiger !

Bartvanrhijn 02-11-2014

Wij zijn nu een maand in bezit van de dyson 37c parquet. De stofzuiger bevalt uitstekend.

De dyson heeft een prima zuigkracht en zeker voor de deurmat en de bank is dat erg handig. De zuigkracht is beter dan mijn oude dyson die ik al enige jaren bezit. Door het nieuwe rolsysteem en de fijne handgreep loopt de stofzuiger erg soepel en licht. De stofzuiger is fraai afgewerkt en voelt stevig aan. Wanneer ik terug denk aan mijn eerste stofzuiger met stofzuigerzak is de dyson echt een verademing. Geen stank en het legen van de stofzuiger is een fluitje van een cent.
Het is even een investering maar met 5 jaar garantie, geen stofzuigerzakken en het gemak van stofzuigen is de dyson 37c zijn geld meer dan waard!